Voor de tweede Air nike air max invigor Max Day liet Nike de Air Max Zero vallen, die volgens hen afkomstig is uit de archieven van Tinker Hatfield. Het had alle kans om een prequel-ramp te worden op het niveau van Star Wars, afleveringen 1-3, maar Nike hield de zaken simpel van de constructie tot het feit dat er nog maar één colorway in de wereld is in plaats van het te verdunnen met meerdere ongewenste releases. Vanaf nu zullen sneakerheads praten over het geweldige jaar dat adidas had met de Ultra Boosts en de Yeezys.
Als je een aantal niet-sneakerhead-mensen hebt ondervraagd, kunnen ze je niet het verschil vertellen tussen een Nike Air Force 1, een Nike Dunk en een Air Jordan 1, maar ze kunnen je algemene dingen vertellen omdat die schoppen al meer dan 30 jaar alomtegenwoordig zijn en dus is iconisch. De Yeezy heeft nog een lange weg te gaan voordat dat gebeurt maar de nike air max leopard hel, Kanye is erin geslaagd om zover te komen in het spel dat er geen reden is om te stoppen. We zijn gewoon voor de rit. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat de Under Armour Curry One geen schoen is die de straten klaar zijn om te nike air safari zien.
Toegegeven, ik droeg ze een paar weken geleden op het gigantische sneaker-galerijevenement van Project Blitz toen iedereen de zeldzame Nikes en Yeezys droeg, maar dat komt omdat ik oud ben en geen zin heb. Maar de Curry One is een schoen gemaakt voor de rechtbank en de kinderen hebben het in 2015 opgegeten. Hoewel het aanbod enigszins opzettelijk beperkt was, vooral in vergelijking met de algemeen verkrijgbare Under Armour Curry Two, fans van de NBA MVP en degenen die iets zoeken verschillende werden behandeld voor een solide uitvoerder op het veld en een kans om op de begane grond iets bijzonders te zijn. Bedenk nike air zoom dat er een tijd was dat je favoriete Jordans en Kobes en Iversons alleen op het veld te zien waren.
Als Kanye het onderwerp is, krijgen deze een vermelding mogelijk vóór een van zijn adidas-releases. Wanneer een tonale rode schoen valt, noemen we ze nog steeds Rode Octobers. Alleen al voor pure hype, deze kicks resoneert bijna twee jaar later. Hel, sommige sneakerheads zijn ervan overtuigd dat Nike deze zal herbevoorraden alleen om een adidas Kanye-release te trollen. In termen van onheilspellendheid wint Nike Golf's grote zwarte doos van mysterie door een aardverschuiving. Hoewel ik uiteindelijk niet zo'n fan van de Air Jordan XX8 Lunar Bandon 3 ben geworden, is het jack sindsdien vrij royaal in het hele land gebruikt.
Hoewel we de terugkeer van een klassieker zo nu en dan kunnen waarderen, zijn het de nieuwe dingen die de sneaker-cirkel van het leven behouden en wanneer merken ze goed krijgen, kunnen ze net zo gedenkwaardig en iconisch zijn als de originelen. Dit zijn de beste nieuwe retro sneaker-colorways die onmiddellijk klassiek werden in onze ogen, zoals # KoFBestOf2015 vervolgt. Net als SB's pogingen om klassiekers terug te brengen door ze opnieuw in hoge of laag uitgesneden varianten te introduceren, werd veel aarzeling ontvangen. De De La Soul Low was de zeldzame nike baby schoenen uitzondering omdat het erin slaagde alle elementen te behouden die het origineel tot winnaar maakten.
Eigenlijk is het het tegenovergestelde van de De La Soul High die ook dit jaar is gevallen. Kan ze niet allemaal winnen, Nike SB. Maar ik zou er niet tegen zijn om dit te proberen met de Pac-Man Dunks of de Roswell Rayguns om volledig egoïstische redenen. Oranje wit en zwart is nooit het recept voor succes in sneakers geweest. Er zijn niet veel klassiekers die dat recept gebruiken, maar toen Jordan Brand het naast hun geremasteriseerde initiatief gebruikte, was het resultaat schoen die iedereen wilde.