Se efter Concepts x Nike Løbesko Nike SB Ugly Sweater Dunk til udgivelse denne lørdag 2. december på Concepts 'Cambridge og New York lokationer.Bo Jackson signatur silhuetter har fået en masse opmærksomhed i år, og næste gang har vi en til at kigge på. Nike Air Trainer SC High vil kanalisere Oakland Raiders-teamets farver til denne seneste udgivelse.Det har været ret lang tid, siden vi har set en ny colorway af Nike Air Cruz-hitforhandlerne (det sidste par, der blev udgivet i februar).
Nike Air Cruz havde en god succes, da den blev frigivet sidste år, så jeg er sikker på, at folk er Nike Løbesko Herre glade for at se flere colorways falde. Jeg tænkte på at hente parterne hvede og ulvegrå, men det gjorde jeg ikke. Jeg er ikke fan af nogen af disse par.Sidste år Nike Løbesko Dame debuterede Nike Payaa i en håndfuld colorways. Først havde folk blandede følelser, men derefter begyndte det at vokse på dem på grund af dens livsstilsappel og lighed med andre populære Nike-silhuetter som Air Presto, Sock Dart og Roshe Run.
Mens dette par efterligner sit modstykke fra 1985, indeholder denne variation i 2016 imidlertid ikke den markante 'X' detalje på hælen, som var et fremtrædende element i 2011-udgaven. Skønt Nike Free det er interessant at bemærke, at det klassiske 'Nike Air' branding er implementeret på tungen.Air Jordan 1 High Flyknit Royal er på vej til butikker i weekenden, og det falder i størrelse og voksen. Sneakerens opdaterede livsstilsversion er et nikk til den ikoniske 1985-model, men nu med flyknit.
Nike Air på tungerne, tre sæt snørebånd og guld / sorte outsoles afslutter designet helt.Den Chicago-eksklusive Air Jordan 1 Retro High OG Homage To Home er begrænset til 2.300 par, der allerede er frigivet, og den bredere udgivelsesudgave falder omsider i weekenden. Ved at blande to ikoniske farveveje med Air Jordan 1 Nike Free 5.0 Dame Banned og Air Jordan 1 Chicago i en, er sneakerens læderopgør detaljeret med Nike Air-mærketunge, indlægssåler og vingerlogoet på tværs af anklene.
Foreslået at foretage sin officielle debut hos udvalgte JB- og Nike-forhandlere den 30. juli, er den officielle prisprismærke endnu ikke afsløret.Den Tinker Hatfield-designede Air Jordan 3 JTH Bio Beige blev introduceret ved Justin Timberlakes pop-up i februar i NYC, og den falder endelig for offentligheden. Med en lysebrun farvetone, der er lavet af ruskind, er sneakeren kontrast til sort / grå elefanttrykoverlejringer set på tåhætten og hælen, efterfulgt af Nike Air-branding bagpå. Andre detaljer er en præget tekst.